Coaching

“Dobar rukovodilac efikasno upravlja svojim zaposlenima.

Idealan rukovodilac uči zaposlene kako da upravljaju sami sobom.”
 
Coaching u rukovođenju predstavlja interaktivan i kreativan pristup u radu sa timovima i zaposlenima kojima rukovodilac upravlja. “Coach” u prevodu znači “trener u sportu”, odnosno neko na koga igrači gledaju kao na prijatelja, lidera, autoritet i sve to u jednom zdravom i sportskom ambijentu. Prenošenje ovog modela rukovođenja na rad i međuljudske odnose u organizaciji, pokazalo se vrlo efikasno u smislu povećanja produktivnosti i zadovoljstva timova u organizaciji kojima se rukovodi na ovaj način. Rukovodilac koji prođe ovu obuku, biće u stanju da obučava svoje radnike i timove na visokom nivou i spremi ih za sve poslove, izazove i ciljeve koji se nalaze na putu njihovog organizacionog uspeha. Rukovodilac kao coach se trudi da razume svoje zaposlene, pomaže im da upoznaju sebe i svoje potencijale i u stanju je da timski duh, motivaciju i međuljudske odnose drži na veoma visokom nivou.
 
Sadržaj obuke
 
Osnove coaching-a

 

  • Šta je coaching
  • Zašto se koristi u poslu i na koji način
  • Rukovodilac kao coach
  • Usklađivanje organizacionih faktora sa coachingom

 

Efikasno izvršavanje poslovnih funkcija

 

  • Šta je efikasno izvršavanje poslovnih funkcija
  • Koji faktori utiču na efikasno izvršavanje poslovnih funkcija
  • Analiza radnog mesta
  • Kakav radnik treba da bude, da bi uspešno obavljao zadatke na određenom radnom mestu
  • Kreiranje kriterijuma za uspešno obavljanje zadataka na radnom mestu
  • Kreiranje ciljeva obuke radnika
  • Kreiranje plana obuke radnika
  • Sprovođenje obuke radnika

 

Coach kao rukovodilac

 

  • Stilovi coaching-a u rukovođenju
  • Prepoznavanje snaga i slabosti sopstvenog stila rukovođenja
  • Kako uskladiti sopstveni stil rukovođenja sa coachingom

 

Coaching tehnike i metode

 

  • GROW model u poslovnom coachingu
  • Komunikacija kao coaching alat
  • Kako voditi efikasne sastanke sa zaposlenima
  • Kako razgovarati za zaposlenima
  • Aktivno slušanje zaposlenih
  • Davanje i traženje povratne informacije u usmenoj formi i u vidu izveštaja
  • Pohvala i kritika kao motivator

 

Praktični deo treninga

 

  • Uvežbavanje i primena stečenih coaching alata, tehnika, znanja i veština u određenim situacijama (koje mi kreiramo, ili još bolje sa njihovim primerima)

 

Očekivani efekti nakon obuke

 

  • Povećanje zadovoljstva zaposlenih kojima rukovode učesnici treninga
  • Povećanje motivacije zaposlenih kojima rukovode učesnici treninga
  • Povećanje produktivnosti i radne efikasnosti radnika kojima rukovode učesnici treninga
  • Bolja komunikacija i međuljudski odnosi u timovima kojima rukovode učesnici treninga
  • Unapređenje veština rukovođenja učesnika treninga