“Imamo dva mozga. Jedan koji misli i jedan koji oseća. Onaj ko uspe da ih uskladi, vladaće sobom i svetom oko sebe.”

Rad sa različitim ljudima, nestabilnost tržišta, odgovornost, pritisak, uspesi, neuspesi i rizici činioci su dimanike poslovnog života i u nama bude različite, prijatne i neprijatne reakcije – emocije. Ukoliko emocije koristimo na pravi način, a ne suzbijamo ih, ukoliko ih kontrolišemo, a ne dozvoljavamo da nas preovladaju, omogućavamo sebi, kako lični razvoj, tako i stvaranje i razvoj profesionalnih veza. Osobe sa visokom emocionalnom inteligencijom sklonije su za preuzimanje inicijative, optimističnije su u poslu, bolje komuniciraju, bolje izlaze na kraj sa konflikitima i lakše se nose sa stresom. Pravilno upravljanje emocijama dovodi do složnijih timova, u kojima vladaju poverenje, motivisanost i pozitivna atmosfera, a samim tim i do donošenja boljih odluka kao i veće poslovne produktivnosti.
Sadržaj obuke
Uvod u emocije
- Šta su uopšte emocije
- Značaj emocija u organizacionom kontekstu
- Emocionalna inteligencija – šta je i kako je razvijati
- Kako da kroz prepoznavanje svojih emocija steknemo kontrolu i budemo profesionalni
- Funkcionalne, samounapređujuće emocije
- Disfunkcionalne, samoosujećujuće emocije
Emocije i komunikacija
- Kako prepoznati svoje i tuđe emocije
- Razumevanje emocija sagovornika
- Moć empatije
- Osvešćivanje sopstvenih emocija koje manifestujemo u komunikaciji i kako one utiču na kvalitet iste
Tehnike za efikasno upravljanje emocijama
- ABC model – tehnika za efikasno upravljanje emocijama
- Pozitivne afirmacije – šta su i kako utiču na emocije
- Pozitivan samogovor u 4 koraka
- Reflektovanje i podrška
Očekivani efekti nakon obuke
- Povećanje emocionalne inteligencije učesnika treninga
- Efikasno upravljanje emocijama u poslu od strane učesnika treninga
- Manji stepen ispoljavanja destruktivnih emocija u poslu
- Veći stepen ispoljavanja funkcionalnih emocija u poslu