Efikasna poslovna komunikacija podrazumeva mnogo više od same razmene informacija. Komunikacija koja se smatra uspešnom je ona koja neguje razumevanje, jača interpersonalne odnose, poboljšava timski rad i izgrađuje poverenje među ljudima. Razvoj veština komunikacije kako kod nadređenih, tako i kod ostalih zaposlenih, doprinosi unapređenju organizacionog funkcionisanja u svim oblastima i na svim nivoima.

Efikasna komunikacija je od suštinskog značaja za svaki odnos, pogotovo poslovni. Uspeh u prodaji i servisu pre svega zavisi od veština komunikacije. Menadžeri moraju biti visoko kompetentni kada je reč o komunikaciji. Timovi, koji su ključni element svake organizacije, formiraju se upravo kroz komunikaciju, a njihova efikasnost u poslu neposredno zavisi od veština komunikacije. Iz svega ovoga je jasno da bez efikasne komunikacije nije moguće ostvariti uspeh ni na jednom polju života, samim tim ni u poslovanju.
Uspešna komunikacija zahteva napor, zalaganje i učenje. Upravo to ovaj seminar nudi različitim strukturnim nivoima kompanije. Učenje, vežbanje i otkrivanje tajni uspešne komunikacije prilagođeno je različitim obrazovnim profilima i zanimanjima. Takođe se naglasak stavlja na komunikaciju u horizantalnoj i vertikalnoj hijerarhijskoj ravni, tačnije između zaposlenih na istom nivou, kao i zaposlenih sa svojim nadređenima.
Osnovni elementi efikasne poslovne komunikacije
U današnjem poslovnom svetu gotovo je nemoguće ostvariti uspeh bez efikasne komunikacije. Efikasnost timova, kompetentnost menadžera, uspeh u prodaji i drugi elementi Vaše organizacije, direktno su uslovljeni osnovnim komunikacijskim veštinama koje ovaj trening pruža.
Komunikacija je ključ uspeha
U poslovnim kontaktima veština komuniciranja obezbeđuje prednost nad konkurencijom i osigurava mesto na tržištu. Kako da svoje veštine podignete na nivo koji će Vam omogućiti da lako predstavite Vaše ciljeve, argumentujete Vaše potrebe i dođete do željenog uspeha? Ovaj trening predstavlja pravi izbor za Vas ukoliko želite da unapredite komunikacijske veštine Vas i Vaših zaposlenih i podignete ih na viši nivo, što direktno vodi do pozitivnih rezultata za Vas i Vašu organizaciju.
Komunikacija je ogledalo kompanije
Način na koji Vaši zaposleni komuniciraju međusobno, kao i način na koji se ophode prema klijentima, predstavlja sliku Vaše organizacije. Edukativni trening iz efikasne eksterne komunikacije Vam pruža mogućnost za razvoj znanja i veština neophodnih za komunikaciju sa postojećim i budućim saradnicima na način koji može doprineti Vašem poslovanju i imidžu organizacije.
Sadržaj obuke
Osnove komunikacije
- Specifičnosti poslovne komunikacije
- Faktori koji utiču na kvalitet poslovne komunikacije
- Proces poslovne komunikacije
- Kanali poslovne komunikacije
- Šta je "dobra" poslovna komunikacija
Stilovi komunikacije
- Asertivnost
- Različiti stilovi komunikacije
- Kako da se ponašamo u razgovoru sa različitim psihološkim profilima sagovrnika
- Šta je “dobra” komunikacija
- Kako da se razumemo sa ljudima koji imaju drugačiji stil komunikacije od našeg
Neverbalna komunikacija
- Šta neverbalni znaci govore o sagovorniku
- Kako nam neverbalni signali pomažu u komunikaciji
Emocije u komunikaciji
- Kada emocije blokiraju efikasnu komunikaciju
- Kako da emocije “rade za nas”
Tehnike aktivnog slušanja
- Zašto je važno slušanje u komunikaciji
- Zašto je važno postavljanje pitanja u komunikaciji
- Kako da povećamo sposobnost slušanja
Povratna informacija
- Šta je povratna informacija i zašto je važna u poslu
- Kako je adekvatno pružati
- Kako da proverimo da li je poruka primljena i shvaćena na pravi način
Očekivani efekti nakon obuke
- Poboljšanje kvaliteta komunikacije između zaposlenih
- Bolji protok informacija i manji stepen grešaka u komunikaciji
- Poboljšanje radne atmosfere, timske umreženosti i funkcionalnosti tima
- Razumevanje neverbalne komunikacije i čitanje emocija u komunikaciji
- Savladavanje tehnika asertivne komunikacije
- Postavljanje pitanja koja proizvode očekivani efekat