“Prodaja je najbolje plaćeni težak i najslabije plaćeni lak posao koji mogu da radim. Izbor je na meni kakvim da ga učinim” – Tom Hopkins

Kvalitetna usluga sektora prodaje obezbeđuje kontinuirani uspeh i neophodnu prednost na tržištu, gde konkurencija neprestano raste. U današnjem poslovnom svetu, prodaja, pored kvaliteta, cene, marketinga i drugih faktora koji utiču na nju, u velikoj meri zavisi od veština prodaje predstavnika firme kao i odnosa prema klijentu. Mnoga istraživanja pokazala su da se klijenti nesvesno vezuju za prodavca i njihov pristup njima; odnosno da će radije kupiti bio šta od nekoga ko im se dopada, nego nešto što im treba od nekoga ko im se ne dopada.
Nema rođenih prodavaca, samo onih koji bolje ili gore koriste tehnike i veštine prodaje. Zato je način na koji gledamo na prodaju faktor koji određuje koliko ćemo biti uspešni kao prodavci. Na ovom seminaru saznajte kako da pravilno koristite tehnike prodaje i povećate produktivnost u radu.
Sadržaj obuke
Pojam prodaje
- Umetnost prodaje
- Uloge i zadaci prodavca
- Karakteristike uspešnih prodavaca
Pred-prodaja
- Pristup i stav prema prodaji
- Poznavanje proizvoda i potreba koje taj proizvod zadovoljava
- Poznavanje tržišta i karakteristika kupaca Vaših proizvoda
- Preduslovi uspešne prodaje
AIDA (PIŽA) pristup u prodajnom razgovoru
- JPP – kreiranje jedinstvenog prodajnog pristupa
- Značaj prvog utiska i kako ga efikasno ostvariti telefonom, licem u lice
- Karakteristike komunikacije sa klijentima
- Kako prepoznati i probuditi pažnju kod klijenta
- Kako prepoznati i probuditi interesovanje kod klijenta
- Upravljanje prigovorima (vežbanje i kreiranje strategije za otklanjanje prigovora specifičnim u prodaji učesnika treninga)
- Kako prepoznati i probuditi želju za kupovinom kod klijenta
- Zatvaranje prodaje
Post-prodaja
Očekivani efekti nakon obuke
- Povećanje rezultata u prodaji
- Veće zadovoljstvo klijenata
- Manji stepen stresa u radu sa klijentima
- Unapređenje pregovaračkih veština učesnika
- Unapređenje veština komunikacije učesnika treninga
- Sticanje sposobnosti za tumačenje psiholoških profila klijenata i prilagođavanje istima