Veštine rukovođenja

“Menadžer koji poseduje Veštine rukovođenja umetnik je  u tome da poslovne probleme postavi da budu tako interesantni, a njihova rešenja tako konstruktivna, da svi zaposleni požele da dođu na posao i suočavaju se sa njima.” – Paul Hawken

 

Veštine rukovođenja, odnosno razvijenost ove veštine kod svakog menadžera, reflektuje se na sve zaposlene i sam kvalitet rada kompanije u celini. Unapređenjem određenih rukovodilačkih funkcija povećava se efikasnost i organizaciono funkcionisanje cele kompanije. Kroz ove edukativne intervencije rukovodioci pored usvajanja znanja, veština, tehnika i drugih alata neophodnih za lakše i efikasnije obavljanje svojih poslova imaju priliku da grade timski duh kroz zajedničko prisustvo na radionicama. Otvaraju se teme i rešenja problema koje nije moguće rešiti „u hodu.“
 
Osnove efikasnog rukovođenja – sadržaj obuke:

 
Uvod u rukovođenje

 

  • Šta je rukovođenje i kako utiče na radnu efikasnost
  • Uloge i zadaci rukovodioca u organizaciji
  • Stilovi rukovođenja

 

Funkcije rukovođenja

 

  • Planiranje
  • Misija, vizija i strategija organizacije / sektora
  • SWOT analiza
  • Postavljanje ciljeva
  • Organizovanje
  • Delegiranje
  • Određivanje prioriteta
  • Kontrola
  • Evaluacija rada
  • Merenje učinka i sistem motivacije zaposlenih

 

Upravljanje timovima

 

  • Rukovođenje i komunikacija
  • Timsko umrežavanje
  • Liderstvo
  • Izvori moći u organizaciji
  • Upotreba moći u organizaciji

 

Očekivani efekti nakon obuke

 

  • Unapređenje rukovodilačkih veština učesnika treninga
  • Poboljšanje zadovoljstva poslom zaposlenih kojima učesnici rukovode i sa kojima sarađuju
  • Poboljšanje radne efikasnosti i produktivnosti tima
  • Veći uspeh i bolji profesionalni rezultati na nivou organizacije