“Menadžer koji poseduje Veštine rukovođenja umetnik je u tome da poslovne probleme postavi da budu tako interesantni, a njihova rešenja tako konstruktivna, da svi zaposleni požele da dođu na posao i suočavaju se sa njima.” – Paul Hawken

Komunikacija je ključ uspeha
Veštine rukovođenja, odnosno razvijenost ove veštine kod svakog menadžera, reflektuje se na sve zaposlene i sam kvalitet rada kompanije u celini. Unapređenjem određenih rukovodilačkih funkcija povećava se efikasnost i organizaciono funkcionisanje cele kompanije. Kroz ove edukativne intervencije rukovodioci pored usvajanja znanja, veština, tehnika i drugih alata neophodnih za lakše i efikasnije obavljanje svojih poslova imaju priliku da grade timski duh kroz zajedničko prisustvo na radionicama. Otvaraju se teme i rešenja problema koje nije moguće rešiti „u hodu.“
Sadržaj obuke
- Šta je rukovođenje i kako utiče na radnu efikasnost
- Uloge i zadatci rukovodioca u organizaciji
- Stilovi rukovođenja
Funkcije rukovođenja
- Misija, vizija i strategija organizacije/sektora
- SWOT analiza kao alat u rukovođenju
- Postavljanje ciljeva
- Planiranje i organizovanje
- Delegiranje poslova i kontrola
- Merenje učinka i KPI-jevi
- Evaluacija rada i sistem motivacije zaposlenih
Upravljanje timovima
- Liderstvo i izvori moći u organizaciji
- Komunikacija i međuljudske veštine u rukovođenju
- Procena kompetencija zaposlenih
- Timsko umrežavanje zaposlenih
Očekivani efekti nakon obuke
- Unapređenje rukovodilačkih veština učesnika
- Poboljšanje radne atmosfere, motivacije i produktivnosti zaposlenih kojima rukovodioci upravljaju
- Veći uspeh i poboljšanje rezultata na nivou cele organizacije